آنچه باید در مورد آستاگزانتین بدانید

معرفی آستاگزانتین

ساده ترین راه برای توصیف آستاگزانتین به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند است که برای پوست بسیار مفید است. آنتی اکسیدان آستاگزانتین را می توان به صورت موضعی روی پوست اعمال کرد. در حقیقت ، یک مطالعه نشان داد که مکمل های خوراکی و موضعی روزانه آستاگزانتین باعث افزایش بافت و حساسیت پوست و کاهش تعداد نقاط سنی می شود.


پوست می تواند از اجزای قدرتمند Astaxanthin ، که همه چیز را از آسیب UV گرفته تا خطوط ریز و چین و چروک می جنگند ، بسیار سود ببرد. مزایای استفاده از آستاگزانتین شامل خواص ضد التهابی ، آنتی اکسیدان و محافظت کننده آن است.


مزایای آستاگزانتین

• مبارزه با رادیکال های آزاد: آستاگزانتین یک آنتی اکسیدان قوی است و گهگاه به عنوان قوی ترین آنتی اکسیدان در طبیعت شناخته می شود ، که این امر منطقی است. این مبارزه با رادیکال های آزاد است. آستاگزانتین با غلظت بالای آنتی اکسیدان های مشهور مانند ویتامین C و ویتامین E ، می تواند از تولید رادیکال های آزاد جلوگیری کرده و به پوست در ترمیم آسیب اکسیداتیو ناشی از متجاوزان محیطی مانند خورشید کمک کند.


• بلوک اشعه ماوراء بنفش: آستاگزانتین توانایی ذاتی را دارد که پوست ما را از اشعه ماوراء بنفش مضر هنگام مصرف یا استفاده موضعی محافظت کند.


• ایده آل برای پوست حساس: آستاگزانتین نیز در مطالعات نشان داده شده است که دارای اثرات ضد التهابی است که به قرمزی پوست ، تحریک و التهاب کمک می کند. این باعث می شود برای افرادی که پوست حساس دارند ، مناسب باشد.


• آسیب DNA را ترمیم می کند: از آنجا که آسیب آفتاب منجر به آسیب DNA می شود ، این واقعیت که در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند ، اثر دوگانه دارد. خوشبختانه ، آستاگزانتین در آن کمک می کند. دیگری گفت که ممکن است مانع از ایجاد سلولهای سرطانی پوست شود.


• از چین و چروک جلوگیری می کند: آستاگزانتین برای مقابله با آسیب رادیکال آزاد ، کاهش التهاب پوست در اگزما و کاهش دید خطوط ریز و چین و چروک در پوست پیر نشان داده شده است.


• سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند: نشان داده شده است که آستاگزانتین ذخایر ایمونوگلوبولین بدن را افزایش می دهد ، که به توانایی سیستم ایمنی بدن در مبارزه با عفونت ها و حتی ملانوما کمک می کند.


• از Hyperpigmentation جلوگیری می کند: تولید رادیکال آزاد ، که معمولاً به عنوان گونه اکسیژن فعال گفته می شود ، از نزدیک با پیری پوست همراه است. از این رو ، علاوه بر کمک به ترمیم آسیب DNA ناشی از اشعه ماوراء بنفش ، آستاگزانتین می تواند به حفظ پوست و کاهش ظاهر خطوط ریز ، چین و چروک ها و هایپرپیگمنتاسیون کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد