چیزی که باید در مورد رنگ مستقیم بدانید

چه رنگ‌های مستقیم هستند


رنگ‌های مستقیم به رنگ‌هایی می‌گویند که می‌توانند مستقیماً در آب به عنوان ایون‌های ایونیک ایونیک رنگ شوند. می‌توانند مستقیم به رنگ فیبر یا پروتئین فیبر رنگ می‌شوند. رنگ‌های مستقیم برای تفنگ سلولوسی بالا دارند که می‌تواند در یک رسانه‌ای ناتوان یا ضعیف الکلین هنگامی که رنگ می‌شود انجام دهد. هنگامی که رنگ پروتئین فیبر عمومی در یک رسانه‌ای ناتوان یا ضعیف اسیدی انجام می‌شود. بیشتر رنگهای مستقیم نمک سوریوم از ترکیب های آرام است که به آب آسان حل می شوند. حل‌سازی در آب با افزایش دما افزایش می‌شود، و می‌تواند به آنیون در آب حل شود. رنگهای مستقیم بزرگ و بد داخل می شوند.


رنگهای مستقیم بسیار حساس به اسید هستند، و اضافه اسید می تواند آن را دقیق کند. بعد از رنگ مستقیم، اگر مامور اصلاح رنگ، اسید اورجینیک و غیر از آن درمان شود، ثابت می تواند بهتر شود. روش تولید رنگ مستقیم ساده است، کروماتوگرافی کامل است، قیمت پایین است و کاربرد مناسب است. با این حال، این نوع تحمل رنگ و مقاومت صابون فقیره. رنگ مستقیم پیش از این در پله‌های فیبر سلولوس، پروتئین فیبر، فیبر ساخته‌ای و مواد مخلوط آنها استفاده می‌کردند.


نوع رنگ مستقیم


رنگهای مختلف به چهار گونه در کاربرد تقسیم می شوند: عموما رنگهای مستقیم، رنگهای مستقیم با خورشید، رنگهای نمک پلید مستقیم و رنگهای نیتروژن سنگین مستقیم.


عموماً ساختار رنگ مستقیم نوع نیتروژن کوچولو است، شامل یک نیتروژن و چند نیتروژن، و بسیاری از گونه‌ها به عنوان بخش‌های نیتروژن سنگین در نیتروژن و تولید‌هایشان تقسیم می‌شوند.


رنگ مستقیم با خورشید مستقیم به رنگهای مستقیم که بیش از ۴ بیشتر هستند ارائه می دهد. ساختار مولکولی از رنگ های عمومی پیچیده تر است.


مولکول‌های رنگ نمک‌های مستقیم پلید شامل گروه‌هایی است که می‌توانند پیچیده‌ها با نمک‌های پلید، مثل هیدروکسیل، کربوکسیل، یا گروه‌های آلکوکسیل شکل دهند. اونا در محله نیتروژن هستن بعد از اینکه رنگ با پل و نمک درمان شود، ترکیب پل و نمک رنگ می تواند ساخته شود، که می تواند دقیق تحمل خورشید را افزایش دهد.


مولکولهای رنگ نیتروژن سنگین مستقیم دارند گروه‌های آمینو. بعد از رنگ در فصل رنگ می‌شود، گروه آمینو می‌تواند با نیتروژن سنگین تغییر دهد، و بعضی وقتها با قسمت کوچولو روی فصل برای عمیق عمیق رنگ رنگ رنگ روی فصل تغییر دهد و تحمل رنگ به تحمل رنگ تغییر داده شود. چون رنگ و نور این رنگ ها بسیار تغییر می کنند و کنترل کردن سخت است، در واقع در حال حاضر پذیرفته نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد