هر آنچه را که باید در مورد مروج رشد بدانید

پروموتورهای رشد در درجه اول در حیوانات کشاورزی برای افزایش رشد ، بهبود پروتئین و توزیع چربی و افزایش میزان تبدیل خوراک به عضلات مورد استفاده قرار می گیرند.


اکثر تقویت کننده های رشد مصرف می شوند و می توانند در مواد غذایی یا آب مصرف شوند ، در حالی که سایر هورمونهای فعال را می توان به عنوان ایمپلنت های کوچک به بافت زیر جلدی گوش ها تزریق کرد. این امکان آزادی طولانی و تدریجی را فراهم می کند که می تواند برای هفته ها یا حتی ماه ها ادامه یابد. محرک های رشد می توانند راندمان نرخ تبدیل خوراک را افزایش دهند. آنها اجازه می دهند پروتئین بیشتری رسوب شود ، تا حدودی به دلیل اینکه پروتئاز عضلانی مهار می شود. به دلیل ایجاد بافت همبند و اتصال متقاطع کلاژن ، گوشت حاصل از آن لاغر و سخت تر است.


پروموتورهای رشد حیوانات و تقویت کننده های عملکرد شامل هر دو محصول دارویی دامپزشکی هستند که به حیوانات سالم داده می شوند تا بتوانند بر عملکرد ، کیفیت و یا رشد محصولات حیوانی تأثیر بگذارند ، و همچنین موادی که به عنوان مکمل ها یا تزریق اضافه می شوند به خوراک اضافه می شوند. استفاده از خوراک و رشد در حیوانات مزرعه.


پروموتورهای رشد آنتی بیوتیکی و پروموتورهای رشد غیر آنتی بیوتیکی دو دسته اصلی پروموتر رشد حیوانات و تقویت کننده های عملکرد هستند. پروموتورهای رشد آنتی بیوتیکی پروموترهایی هستند که باعث بهبود سلامت و بهره وری حیوان می شوند. اینها شامل مواد ارگانیک مانند پربیوتیک ، پروبیوتیک و محصولات میکروبی و همچنین محصولات مخمر ، آنزیم ها ، گیاهان ، روغن ها و ادویه جات ترشی جات است. مرغ ، خوکی ، دام ، آبزی پروری و سایر گونه های حیوانات همگی از پروموتر رشد حیوانات و تقویت کننده های عملکرد استفاده می کنند.


با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 6.7 ٪ ، اندازه بازار جهانی مروج رشد حیوانات و تقویت کننده های عملکرد از 13.73 میلیارد دلار در سال 2022 به 14.65 میلیارد دلار در سال 2023 افزایش می یابد.


بازار تقویت کننده های رشد حیوانات و تقویت کننده های عملکرد با افزایش تقاضای گوشت هدایت می شود. پروموتر رشد حیوانات باعث می شود که حیوان وزن و چربی به دست آورد و این باعث افزایش توانایی حیوان در تولید گوشت و افزایش قیمت آن می شود. بسیاری از مردم در سراسر جهان به عنوان منبع پروتئین به گوشت بسیار متکی هستند. پیش بینی می شود که تولید و مصرف گوشت بیشتر افزایش یابد. پیش بینی می شود مصرف جهانی گوشت تا سال 2050 به 460 میلیون تا 570 میلیون تن برسد. پیش بینی می شود بازار مروج رشد حیوانات و تقویت کننده های عملکرد با این کار هدایت شود.