بررسی اجمالی بازار آفت کش ها

طبق گزارش اخیر MarketsandMarkets، ارزش بازار جهانی آفت کش های کمکی در سال 2022 به 3.7 میلیارد دلار خواهد رسید و تا سال 2027 به 4.7 میلیارد دلار افزایش می یابد، با CAGR 5.2٪ در دوره پیش بینی شده. محرک های اصلی گسترش این بازار در سطح جهانی راه حل های کمکی برای کشاورزی هستند.


آفت کش های کمکی نفوذ مواد شیمیایی فعال موجود در آفت کش ها را به برگ های گیاه افزایش می دهند و کارایی آنها را افزایش می دهند. این امر به نوبه خود تعداد مواد فعال مورد نیاز برای ساخت آفت کش ها را کاهش می دهد که قیمت آفت کش ها را کاهش می دهد. ادجوانت های آفت کش باید برای استفاده ایمن باشند و اثرات زیست محیطی حشره کش های پاشیده شده برگی را کاهش دهند زیرا تحت نظارت نظارتی قرار دارند. اینها عناصر اصلی تاثیرگذار بر بازار هستند.


استفاده از آفت کش ها به طور مستقیم بر مصرف مواد کمکی آفت کش برای انواع مختلف گیاهان تأثیر می گذارد. متغیرهای متعددی از جمله نوع حشره آلوده به محصول، چرخه کشت، تعداد کاربرد سموم دفع آفات در مرحله رشد و آب و هوا بر میزان مصرف آفت کش تأثیر می گذارد. به دلیل ارزش صنعتی بالا، محصولات ردیفی مانند ذرت، سویا، گندم، برنج، پنبه و کلزا اکثر کاربردهای کمکی آفت کش را دریافت می کنند. با توجه به آسیب هایی که استفاده از آفت کش ها به محصولات زراعی وارد می کند، استفاده از آفت کش ها در میوه ها و سبزیجات محدود شده است.


نتیجه

بر اساس مرحله پذیرش، محصولات در فرمولاسیون 51.6 درصد از سهم بازار مواد کمکی آفت کش ها را در سال 2021 به خود اختصاص دادند. پیش بینی می شود که از سال 2022 تا 2027 با CAGR 4.9 درصد افزایش یابد. عناصر کلیدی که پذیرش کشاورزان از آفت کش های کمکی در فرمولاسیون را افزایش می دهد، سهولت استفاده و سرمایه گذاری کمتر در این محصولات است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد